Sep
MINŐSÉGPOLITIKA
A) A minőségre
vonatkozó intézményi stratégia:
Az intézmény
vezetésének elsődleges célja az intézmény szakmai és jogszabályi irányelveken
nyugvó sikeres működése, valamint a képzettek, a munkatársak és a partnerek kölcsönös
előnyökre épülő, minél teljesebb megelégedettségének elérése.
Az intézmény
korszerű szakmódszertani és pedagógiai alapelveken nyugvó, a mai kor
elvárásainak megfelelő eszközökkel és módszerekkel, átlátható és strukturált
rendszerben fejleszti a képzésben résztvevők idegen nyelvi kompetenciáit. Az
intézmény folyamatosan törekszik a képzés területén végzett szolgáltatásainak adatokon
és visszajelzéseken alapuló javítására és fejlesztésére és beépíti a PDCA elv
érvényesítése szerinti minőségszemléletet a teljes vállalati stratégiába.
Az intézmény felelősséget vállal
azért, hogy olyan értékeket közvetítsen, melyek a célzott kompetencia-fejlesztésen
túlmenően a résztvevők személyiségére, jövőjére, a családra, a társadalmi
környezetre is pozitív hatást gyakorolnak.
Az intézmény betartja az egyenlő
bánásmód elvét, vagyis tartózkodik az intézmény alkalmazottainak vagy a
képzésben résztvevők fogyatékosságához, életkorához, szexuális irányultságához,
vallásához vagy meggyőződéséhez kapcsolódó hátrányos megkülönböztetéstől.
B) Az intézmény szervezeti egységei és alkalmazottai minőségbiztosítással
kapcsolatos felelőssége:
Minőségbiztosítási
rendszerünk a képzési intézményen belül teljes elkötelezettséget kíván a
minőségbiztosítás iránt. A vezetőség aktív részvétele a minőségirányításban
párosul az adminisztrációs és az oktató munkatársak minőségfejlesztési
folyamatokba való bevonásával és a jó példák elismerésével.
Az intézmény
vezetősége biztosítja, hogy minden alkalmazott megismerje az intézmény
minőségpolitikáját, a minőségirányítási rendszer alapvető céljait, felépítését
és működési előírásait és elvárja, hogy azt az intézmény szervezeti egységei és
alkalmazottai napi gyakorlatként a személyes felelősségnek megfelelően alkalmazzák.
C) A képzésben résztvevők bevonásának módja a
minőségbiztosítás megvalósításába:
A vezetés mindenkori feladata és
felelőssége a képzés minőségének növelése érdekében a minőségirányítási
rendszer állandó fejlesztésén túl a képzés feltételeinek adatokon és
visszajelzéseken alapuló folyamatos fejlesztése. Ennek érdekében a vezetés a képzésben
résztvevők és a partnerek visszajelzései alapján és a munkatársak bevonásával tűzi
ki a jogszabályban előírt területeken a minőségcélokat.
D) A minőségpolitika megvalósításának,
figyelemmel kísérésének és felülvizsgálatának módja:
Az
intézmény vezetése munkatársai részére ismerteti és partnerei részére
nyilvánosságra hozza az intézmény minőségpolitikai nyilatkozatát, folyamatosan
figyelemmel kíséri a minőségpolitika megvalósítását, azt szükség esetén a PDCA
elv érvényesítése mellett felülvizsgálja és a szükséges módosításokat elvégzi.
Dátum:
2016.01.15.
Bohács József